Ronaldo nuk donte kurr te largohej nga Barcelona

Fronti  legjendar brazilian pretendon se kushtet ishin në fuqi për ta mbajtur atë në Camp Nou, por magji e tij më e gjatë në Spanjë përfundoi të rivalet e tyre në Real Madrid

Legjenda e Brazilit Ronaldo ka zbuluar se ai kurrë nuk ka dashur të largohet nga Barcelona përsëri në 1997, me një kontratë të re të rënë dakord në Camp Nou para se Interi të vinte në telefon.

Amerika e Jugut ishte një zbulim në Katalunya në një fushatë të vetmuar.


Ylli i tij po ngrihej në majën e lojës dhe një veshje me shpenzime të mëdha në Itali siguroi që do të ishin ata që përfituan nga çdo përparim i ardhshëm



Ish presidenti i Barça, Joan Gaspert i tha Goal mbrapa në vitin 2018 se nuk ishte qëllimi i tij për të ngarkuar Ronaldon në atë kohë, por dora e tij u detyrua nga një ofertë rekord botëror prej 19.5 milion (27 milion dollarë).

Ajo histori është mbështetur tani, me vetë njeriun që pranon se do të dëshironte të kalonte më shumë kohë me Blaugrana.

Ronaldo i tha DAZN Italisë: "Unë nënshkrova një rinovim të kontratës në fund të sezonit dhe ika me ekipin kombëtar të Brazilit.

"Pesë ditë më vonë, ata më thirrën për të më thënë që nuk mund të vazhdoja me rinovimin.

“Asnjëherë nuk ishte në duart e mia. Desha të qëndroja.

"Nëse klubi nuk do të vlerësonte mua ashtu siç mendoja se duhet, atëherë vendimi nuk ishte në duart e mia. Do të kisha dëshirë të kisha qëndruar, por nuk më takonte mua. "

Ata që Ronaldo la pas te Barça ishin të trishtuar kur e panë të shkonte, me Miguel Angel Nadal të mendimit se një talent i ri mund të kishte "përcaktuar një epokë" për gjigantët e Ligës.


Ai tha: "Unë mendoj se ai do të kishte përcaktuar një epokë në Barcelona për shkak të stilit të tij, për shkak të mënyrës se si është ai qytet. Ishte për të ardhur keq ”


Ikeriku i plotë Albert Ferrer shtoi: "Unë nuk e di saktësisht se cilat ishin shkaqet, nëse ishte diçka personale apo jo, por është e vërtetë që brenda skuadrës ishte pak e çuditshme kur na thanë që ai nuk do të shkonte bëhu me ne, sepse shfaqjet e tij atë vit ishin spektakolare. "

Në një kthesë zhgënjyese të fatit që nuk humbi tek ata në Camp Nou, Ronaldo do të vazhdonte të kalonte magjinë më produktive të karrierës së tij te Real Madrid.

Blancos e rrëmbeu atë nga Interi në 2002 dhe e shtoi atë në skuadrën e studjuar me yje ‘Galacticos’ të mbledhur nga Florentino Perez.

Megjithë lidhjet e tij të mëparshme me Barcën, fituesi dy herë i Kupës së Botës gëzoi plotësisht një rezultat në Santiago Bernabeu i cili dha 104 gola në 177 paraqitje.

Ronaldo tha për kohën e tij me Realin: "Kam luajtur përkrah Roberto Carlos për Brazilin, dhe ai do të më tregojë për gjithçka që përfaqësoi Madridi dhe atë që përjetoi atje. Kjo mbërtheu në mendjen time dhe pas disa vitesh desha ta shoh me sytë e mi.

"Unë erdha në Madrid dhe ishte edhe më e madhe nga sa më kishte thënë Roberto, më e madhe nga sa mund ta imagjinoja. Shtë Real Madrid. Ka pritje dhe presion të madh. Ka, natyrisht, lojtarët më të mirë në botë.

"Unë isha i kënaqur kur zbulova se ishte një klub kaq i madh dhe që mund të ndihmoja që klubi të ishte edhe më i madh.

"Kishte shumë pritje për atë grup të" Galacticos ". Në fund siguruam shumë showmanship, ishin një gjeneratë fituese dhe ndryshuam mënyrën e të bërit biznes në futboll.


Artikulli vazhdon më poshtë
“Që atëherë, çdo klub ka gjeneruar më shumë para dhe i ka shitur lojtarët e tyre më mirë. Ky ishte ndryshimi i madh në një epokë të re të futbollit.

"Sidoqoftë, nuk mund t'ju them se cili version për mua ishte më i miri. Më pëlqeu të gjithë, natyrisht.


“Më pëlqen të luaj futboll dhe më pëlqen shumë futbolli. Unë mendoj se kjo është më shumë një pyetje për fansat. Jam munduar të jem më e mira që mund të jem gjatë gjithë karrierës time. ”Transmeton GOAL.com

Comments

Popular posts from this blog

UCL: Ferencvaros vs Fc Barcelona LIVE.